""

tiistai 1. marraskuuta 2011

everything happens for a reason

Först måst jag visa en musikvideo som jag alltid får sååå bra fiilis av....




Nämen hejjssan alla blogläsare!Idag har det varit helt normalt. Jag har inte orkat vara helt lika positiv som normalt, för det börjar bli kallt och mörkt och vått och alla börjar ha höstflunssa och de e ennu så långt ti jul och ja har inga pengar och shoppa med och jag har lässamt efter HANNA och EVA! Men en sak var rolig idag och det var skolgymnastiken! Vi hade volleyball och det var roligt. Men mina händer är nog helt på blåmärken... Nu ska jag snart till stallet igen och sköta Lucky. Laddar kanske några bilder från stallet på kvällen. Men tills des, sköt om er och försök vara positiva fast det blir en kall och hämsk vinter... - adjöö



sofie i metron

sofie: alltså joo ja siis ska ti henne idaa... oo siis ihquu o päläpäläpää...<3

dagens skjorta
SUOMEKS:
Tää päivä on ollu ihan normaali. En oo ollu ihan nii positiivinen ku yleensä koska alkaa olee jo aika pimeet, kylmää, märkää, kaikill on syysflunssaa, jouluun on nii pitkä aika viel, mull ei oo rahaa shoppailla ja tietty kosk EVA ja HANNA on siel työharjotteluss... Mut yks juttu oli kivaa tänää ja se oli koululiikunta. Meill oli lentopalloo! Se oli tosi kivaa vaikk mun kädet on ihan mustelmill... Nyt mä meen tallille hoitaa Luckya. Lataan ehk jotain kuvii tallillt illall. Mut siihen asti, pitäkää huolta itsestänne ja yrittäkää olla positiivisia vaikka edessä on tylsä ja kylmä talvi... - moikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti