""

sunnuntai 13. marraskuuta 2011

problems?

Nojaa hej igen. Ledsen att jag inte har publicerat några inlägg på senaste dagarna. Har haft ''täkniska problem''. På fredagen skrev jag inte på för det var en så tråkig dag. Lördagen skrev jag om och filmade en videoblogg som jag försökte ladda hit men det gick inte. Så jag kunde inte publicera texten heller. Men nu fick jag den laddad så varsågod, här har ni min första videoblogg ever! Kommentera gärna vad ni tycker :D

Idag har jag övat till matte provet och varit hos mina kusiner Janttu och Dalla. Vi åt fars dags middag. Det var roligt och se dem efter en lång tid! Ähh, i morgon igen skola... Tiden går så snabbt.



Sorry kvaliteeten e int så bra för att jag måste förminska
och fixa videon till sånhän för att kunna ladda den hit


DAGENS KLÄDER/PÄIVÄN VAATTEET:



x love is in the air x

2 kommenttia:

  1. helt najjs dendä videon o man orka lyssna/titta hela ti slut när du oxo visa va du hade köpt osv. + just juuvli dedä fjäderhalsbande! :)

    VastaaPoista
  2. Tack<33 nå bra att du orka lyssna fö de e ofta som man sen kelaa hälften o sen sådää... du vet no. Men de sku va kiva om du o sku gö en sånfään video fö de e alltti kiva o se på nä man höpöttää;)

    VastaaPoista