""

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

ett lugnt veckoslut

Juu, han int blogga igår när det var så fullt upp hela dagen. Men på morgonen gick jag timm Maisa och vi gjorde på en såndään present. Sen gick jag till frissan och jo jag färga håret BLOND. Det blev nog int så blont jagville men ska kanske färga pånytt de på jullovet. Efter frissan gick jag till itis med Maisa och köpa lite julklappar. Jag blev nöjd med köpen och hoppas de jag ger dem till gillar dem. Hemma paketera jag dem. Vår barnvakt och min syster hade bakat muffinssar så jag åt lite av dem till kvällsmat.
Idag var jag på stallet. Vi förde Lucky till kliniken på granskning. Hemma gjorde vi ungnspotatis och höna det blev jette gott! VI hörs. puss linda

jag fick lite caffe och choklad medan mina ränder torkade





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti