""

tiistai 6. joulukuuta 2011

shopping!

Igår var jag i stan med Hanna och Emppu. Vi gick till Forum därifrån Emppu måste fortsätta till tågstationen. Vi gick med Hanna till H&M där jag sökte efter en neule, men hittade inte den. Sen gick vi till Cubus där Hanna sku prova på nå farkkun. Efter det gick vi till Arnolds och köpte två kinoski donitsar. Vi åt dem på en trappa i dendär gången som är i prinsip ute men har tak på, om nån förstår. Sen gick vi till Monki därifrån jag köpte en T-paita som hade en print av en ficka med en linjal och några pennor i. Den var mega söt! Sen gick vi till wayne's coffee därifrån vi köpte en kopp kakao. Vi sku just gå till kajsaniemes metrostation när Hanna blev hungrig och vi bestämde oss för att gå till Mc donald's. Jag köpte en kanawrap och Hanna nån hamppare. Vi gick ennu till itis H&M därifrån jag hittade dendär neuleen jag ville ha! Sen gick jag ennu till Hanna där vi bara skrattade och pratade tills min mamma kom och hämta mig till ridningen. Jag vet att det här blev ett ganska longt inlägg men de får nu vara. Ha de så bra!





neuleen jag köpte (får inte den svängd åt rätt holl! vet int väfföö!?)


t-skjortan jag köpte

Sätter kanske mera bilder bara Hanna sku skicka dom :D

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla :) Alan lukeen, voisin oppia vaikka vähän ruotsiakin tässä samalla ;)

    VastaaPoista
  2. hahhaa :)) kiitos sullakin on kiva blogi :) ja en tosin kirjota joka päivä ruotsiks :)

    VastaaPoista