""

tiistai 24. tammikuuta 2012

it's hard to stay stong when the worst thing happens

Hei, olen tällä hetkellä kaikkea muuta kuin sitä mitä minun pitäisi olla kun kirjoitan postausta. Joten pahoittelen että tästä tullee nyt taas vaihteeks tämmönen angstipostaus. Joten kaikki ne joita ei kiinnostä tämmönen valittelu niin älkää lukeko tätä postausta...

Tänään aamulla kaikki tuntui vielä niin hyvältä. Mutta sitten illalla kun olin koneella tajusin pari asiaa jotka saivat minut masentumaan. Asioita joista olin kyllä tiennyt ja yrittänyt taistella vastaan mutta nyt ne taas vaivaavat minua. Haluan vain lähteä sinne miamiin, pois kaikesta. Aloittaa pariksi viikoksi uus ielämä! Eikö elämän kuuluisi olla helppoa elää, tai niin ainakin toivoisin! En halua avautua sen enempää mun blogiin koska en halua ketroa yksityiselämääni liittyvistä asioista julkisesti.



Pari kuvaa päivältä, jolloin en vielä tiennyt miltä masennus tuntuu

x love is in the air x


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti