""

maanantai 2. tammikuuta 2012

uudenvuodenlupaukset

Olen siis (niinkuin perinteisiin kuuluu) tehnyt pari uudenvuodenlupausta. Ajattelin kertoa ne näin julkisesti koska silloin minulla olisi enemmän ''paineita'' toteuttaa ne koska niin moni muu kuin minä tietävät niistä. Näin muutkin (toivon ainakin) voivat auttaa minua toteuttamaan niitä. Haluan vielä kerran toivottaa kaikille ihanaa uuttavuotta ja onnea toteuttamaan teidän uudenvuodenlupauksia. Tässä minun uudenvuoden lupaukset:

1. Panostan enemmän tähän blogiin=> Tulen muuttamaan ulkomuotoa ja ottamaan parempia/tarkempia kuvia. Teen enemmän videoblogeja. Postaan useammin ja huomioin enemmän lukioita.

2. Panostan enemmän järjestelmällisyyteeni=> pidän paremmin huolta tavaroista. Pidän aikataulut ja olen siistimpi.

3. Olen säästeliäämpä=> säästän tilille vähintään 5e joka kuukaus niin että jää vähän ''hätävara rahaa''

4. Olen parempi ihminen=> huomioin paremmin muita ihmisiä, olen kiltimpi, en hermostu pienistä, ajattelen positiivisemmin ja ajattelen useaimmin ensin muita.
 

again a new year... but I'm forever young!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti