""

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

A flower in the snow

Simple plan-Summer paradise
Heissan! Tänään on kyllä ollut niin ihana sää! Aamulla kun heräsin en voinut uskoa todeksi sitä että aurinko tosiaan paistoi ja että oli niin hieno ilma. Ties kuinka kauan on nyt ollu kylmää ja märkää... Mun kaveri Viveca oli meillä yötä ja oli kyllä tosi hauskaa! Ei meinattu saada unta kun vaan kikateltiin koko yö! Vivecan piti lähtee jo aikasin aamulla joten ei ehditty muuta kun syödä aamupalaa. Vaikka tänään olisi ollut tosi kiva lähtee jonnekki kaupungille niin en voinu koska tiesin että mun pitää lukee kokeisiin, mutta laiskana ihmisenä voitte varmaan arvata kuinka paljon mä nyt sit oikeesti oon lukenu. En mitään! Eli tänään on vaan syöny pullaa ja ulkoiluttanu koiraa.  Toivottavasti huomennakin olis näin kiva sää, silloin vois ehkä jopa jättää takin kotiin!

♥ linda 

17 kommenttia:

  1. Noi kuvat on aivan mahtavii, samoin tekstit (: oon kauan täs pohdiskellu miten noit biisej youtubeist sais linkattuu postaukseen, ei vaan tunnu toimivan.. oisko mitään vinkkii?

    Kiitus (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eka lataat videon youtubesta postaukseen sitt sun pitää mennä muokkaa HTML koodia. eli kun kirjotat postausta painat vasemmalta ylhäältä sitä HTML nappia. sit siihen tulee tosi paljon jotain koodeja mut sun pitää löytää semmonen kohta jossa lukee width="320" height="266". Ne sun pitää muuttaa nii et siin lukee width="640" ja height="25". Silloin saat ton biisin tollein ohueks josta kuulee biisin vaan painamalla play nappulaa:) toivottavast iymmärsit tosta edes vähän.. .? :D

      ♥ linda

      Poista
  2. aaaivan ihana tuo sun koira :))

    VastaaPoista
  3. hui ku sä oot kaunis, näytät jotenki paljon ikäistäs vanhemmalta! :)

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä todella kaunis, ja varsinkin todella paljon ikäistäsi vanhemman näkönen. :) Ja muutenkin tosi kiva blogi. <:

    VastaaPoista
  5. ihana blogi:) kirjotat hyvin ja oot tosi kaunis!!!

    VastaaPoista
  6. kivanoloinen blogi :)

    VastaaPoista
  7. Hei:) Liityin lukijaksi sinulle. Yksi kysymys heräsi, että oot sä malli :D?? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on mä :) käy kattomassa vaikka tää postaus missä on mun mallikansiokuvat: http://loveisintheair-linda.blogspot.com/2012/03/mallikansiokuvat.html

      voit myös käydä katsomassa tämän postauksen jossa kerron ekasta kuvauspäivästäni: http://loveisintheair-linda.blogspot.com/2012/03/modelling-for-clamos-studio.html

      ♥ linda

      Poista
  8. voisitko bloggata useammin?! ei kukaan tätä blogia lukea halua jos bloggaat kerran kuukaudessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä bloggaan yleensä joka päivä mutta nyt olen tekemässä videopostausta joka on aika iso projekti, näät sitten kun julkaisen sen. Ja btw olette itse toivoneet semmoista joten teen siitä mahdollisemman hyvän. Pyydän anteeksi että nyt on vähän venynyt mutta yritän tehdä parhaani kokoajan. :)

      Poista