""

perjantai 31. elokuuta 2012

Viikonlopun suunnitelmia!

Terveisiä täältä koulun penkiltä! Aamu on alkanut aika takkuisesti. Oli melkein mahdotonta herätä aamulla kun olin nukkunut vain 6 tuntia. Päivässä pitäisi olla enemmän tunteja koska aika loppuu aina kesken illalla. Syön iltapalaa, valitsen seuraavan päivän vaatteet ja pakkaan laukun. Yhtäkkiä kello onkin yli 12. Enkä saa enään unta koska tiedän että kohta pitää silti herätä. Onko teilläkin sama ongelma? En tiedä miten saisin unirytmini taas kohdalleen... Koulussa nyt yritän pitää silmät auki parhaani mukaan. Onneksi on jo perjantai!! Wohoo!!

Viikonlopuksi minulla on paljon suunnitelmia! 1. Lauantaina meen taas töihin 2. Sunnuntaina mun parvisänky lähtee! Jess, saatiin se myytyä huutonetissä ja saan sen vihdoinkin pois huoneestani. Akvaario siirrettiin jo mun siskon huoneeseen ja kohta pääsen laittamaan maalarinhaalarin päälle ja aloittaa huoneeni remppauksen! Olen niin innoissani! 3. Menen kiertelee kauppoja siinä toivossa että saisin ostettua maalit huoneeseeni ja ehkä jotain pientä sisustuskamaa. 4. Aattelin käväistä valtterissakin jossain vaiheessa sillä mulla on nyt vähän puutetta vaatteiden suhteen. Toivottavasti löydän jotain tosi kivaa ja erikoista!

Yritän saada julkaistua ne asukuvat tänään illalla joten tulkaa kurkkaamaan mun blogia taas silloin. Haskaa koulupäivää kaikille!:)

4 kommenttia:

  1. Ootte söpöjä gabin kaa;)

    VastaaPoista
  2. Oihh, löysin blogisi toisen blogin kautta, haha olipas hassusti muotoiltu. Anyways ihania kuvia ja supernätti olet :) Ihana blogi!

    -Heli
    http://withasilverlining.blogspot.fi/

    VastaaPoista