""

maanantai 3. syyskuuta 2012

High heels


Huomenta! Tässä teille esimakua päivän asustani. Ja kyllä minulla on jalassa melkein 10cm puukorkkarit! En ole käyttänyt niitä pitkään aikaan joten ajattelin tänään vetästä ne jalkaan. Eli jos joku teistä sattuisi näkemään kävelevän tornin kaupungilla niin se olen luultavasti minä:D älkää pelästykö, musta tulee nimittäin melkein 190cm pitkä. Olen oppinut arvostamaan pituuttani joten korkkareiden käyttö ei ole enään este minulle. Mutta jossain menee kuitenkin raja, en mä nyt kuitenkaan laittais 20cm korkkareita koska silloin en mahtuisi ovesta sisään! Hahha:D mä haluun kuitenkin kannustaa kaikkia pitkiä tyttöjä siellä oppimaan arvostamaan pituuttaan! Olkaa oikeesti ylpeitä siitä ja jos haluutte käyttää korkkareita niin teillä ei ole mikään esteenä. Itsekin rakastan korkokenkiä ja jos mä haluun käyttää korkkareita niin mä käytän!

Ajattelin tänään tehdä kunnollisen postauksen joten tää on tän päivän ainoa kännykkäpostaus jonka teen. Yritän saada sen kunnon postauksen valmiiksi tänään illalla. Joten pidän teitä sen verran jännityksessä siitä miten paparazzilla meni! Nyt mun koulu alkaa joten heippaa!:)

6 kommenttia:

  1. ihanaa et oot noin rohkee! itellä on vähä ongelmii hyväksyy mun pituus korkkareiden kaa, vaikka oonkin melkein 10cm sua lyhyempi.
    Johtuu varmaa siitä ku mun kaverit on 15cm korkkarit jalas silti mua lyhyempii x) noh ei voi mitää. anteeks avautumine XDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja ei se mitää! kyl sä viel joku päivä uskallat laittaa korkkarit jalkaan! mutta tietty ei kannata laittaa niitä pakosta koska se on kauheeta kun on jossain kaupungilla ja sitten huomaakin että ohho on 15cm kaikkia pidempi eikä ole varakenkiä mukana ja sitten tuntee itsensä tosi ahdistuneeksi. Niin minulle kävi ensimmäisenä kertana kun käytin korkkareita julkisesti, mutta sitten totuin pituuteni eikä se enään ole mikään ongelma:) Päätä jo päivää ennen että huomenna mä laitan korkkarit ja ne pysyy jalassa koko päivän! Ja kävelet sitten ylpeästi niillä ja mietit että aina ikun joku kattoo niin ne ajattelee wow, eikä hui toi on pitkä. Se auttaa minua ainakin!

      Ohho taisin itsekin avauta nyt vähäsen!:D toivottavasti uskallat laittaa ne jalkaan joku päivä!

      Poista
  2. onks noi muka 10 cm, ei ees näytä siltä!! :o no mut ihanaa että oot noin itsevarma, oot mulle esikuva ja pyrin samaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on vähän huono kuva mutta mittasin ne eilen illalla ja ne on 8cm, ja sanoin tekstissä että noin 10 cm:) ja kiitos tosi paljon! Ja tosi ihanaa kuulla että olen jollekin esikuva, lämmittää sydäntä!<3

      Poista
  3. Ihanaa et oot rohkea ja kannat pituutes ylpeenä! Itsevarmuus on se mikä tekee ihmisestä kauniin. (; Mä oon nähny niin monta pitkää ihmistä, jotka kulkevat lysyssä ja joista näkee jo kauas että ne häpeää pituuttaan. Kaikki nää olis paljon kauniimpia, jos uskaltaisivat olla rohkeasti just tasan sen pituisia kuin ovat :D

    Itellä tavallaan sama juttu, mutta toisin päin. Oon ihan sikalyhyt, mutten silti halua käyttää korkkareita, koska ne vaan ei oo se mun juttu.

    Ja sit vielä ihan yleisesti koko blogia koskien, et tykkään paljon kaikista kuvista, mitä oot tänne laittanut (:

    VastaaPoista