""

torstai 4. lokakuuta 2012

Good night!

Tulin toivottamaan teille pienet iltaterveiset puhelimen kautta. Tuli vain niin huono omatunto taas kun en ole saanut postausta aikaiseksi taas hetkeen. Haluaisin kyllä postaillausein ja tehdä postauksia myös päivän mittaan mutta tuntuu etten keksi mitään järkevää mistä voisi tehdä postauksen. En ikinä ehdi ottaa mitään kuvia tai edes tehdä mitään mistä voisin kirjoittaa blogiini. Käyn koulussa, ratsastamassa, teen läksyja ja nukun. Nyt kun läksyjä ja kokeita kertyy yhä enemmän ja enemmän niin kavereille ja muulle vapaa-ajalle jää todella vähän aikaa. Välillä sitä vain toivoisi että jo olisi aikuinen ja niin rikas ettei tarvisi käydä töissä ansaitakseen rahaa. Silloin vapaa-aikaa olisi tarpeeksi. Onko teilläkin jo hiukan syysmasennusta? En itse halua ainakaan tietää mihin tämä menee kun kohta auringonvaloa ei näe kuin pari tuntia päivästä...

Olen nyt kuitenkin aloittanut jo huoneeni sisustamisen joka on tällä hetkellä ainut asia mistä olen innoissani ja iloinen elämässäni. Olen laittanut vaaterekin yhteen kulmaan huoneeseeni ja sen viereen peilin. Olen aivan rakastunut tähän uuteen ideaan sillä rekkiin voin sitten aina ripustaa lempivaatteitani ja laukkuja. Se näyttää super makeelta ja on vieläpä käytännöllinen! Olen ostanut myös pientä sisustuskamaa ikeaata ja käytiin katsomassa sänkyjä vielä kerran varmistakseen että moottoroitu sänky on se oikea. No mites kävikään. Löydettiin sattumalta vielä parempi sänky! Saatte nähdä myöhemmin mihin me lopulta päädyttiin;)

Nyt lopetan tän höpöttelyn ja puhallan kynttilät yöpöydältäni, sammutan radion ja nukun kuutisen tuntia ennenkuin koulu taas kutsuu.. Good night!

4 kommenttia:

  1. tuo vaaterekkijuttu on kyllä kiva :)

    VastaaPoista
  2. Linda mulla on sulle idea :) Tee jostain talli-päivästä postaus, tai Luckysta esittely tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en varmaan tee koska niin harvaa oikeesti kiinnostaa :p

      Poista