""

lauantai 1. kesäkuuta 2013

balloon6balloon8balloon3balloon7balloon4balloon1balloon2Hyvää kesäloman alkua kaikille! Nyt on sitten peruskoulu läpästy ja voin jatkaa hyvin mielin kohti lukiota. Hain kulosaaren ruotsinkiliseen ensimmäisenä ja uskon pääseväni sinne koska minulla oli lopputodistuksessa 8,3 keskiarvo. Olen tosi tyytyväinen koska keskiarvoni on heitellyt tänä vuonna kasin ympärillä ja nyt sain sen nostettua parhaaksi mitä minulla on koskaan ollut. En voi todellakaan uskoa että nyt on sitten oikeesti noin 3 kuukautta vapaata ja että en tule enään syksyllä palaamaan samaan tuttuun yläasteeseen vaan menen ihan uuteen kouluun. Tuli kyllä tippa linssiin usean kerran kun halailin kaikkia ystäviäni jotka lähtevät eri kouluun kuin minä. Lupailin kaikille pitää hyvin yhteyttä ja että nähtäisiin kesälomalla. Tuntuu vain niin haikeelta jättää kaikki taakseen ja lähtee ihan uuteen kouluun uusien ihmisten kanssa. Mutta onneksi moni minun parhaista kavereista tulee kuitenkin samaan kouluun kanssani. Olen vain nyt jotenkin niin häkeltynyt koko tilanteesta koska en voi mitenkään uskoa että olen jo käynyt peruskoulun. Tunnen itseni niin vanhaksi vaikka sisällä ajattelen itseni vielä samaksi Lindaksi joka silloin kolme vuotta sitten asteli Puotilan yläasteeseen ja tunsi itsensä niin vanhaksi ja aikuiseksi...  hahhaa :D Mutta nyt aion ottaa kaiken kesästä irti! Nukkua pitkään, käydä rannalla, valvoa yömyöhät, nauttia lomasta ja ottaa aurinkoa. En ole saanut kesätöitä mutta ei se niin paljoa harmita, saanpahan nauttia lomasta sitten kunnolla.

Ja niin olen värjännyt mun hiukset nyt niin että ne ovat latvoista ihan blondit. Tulen värjäämään liukuvärjäyksen niin että juuret ovat aika tummanruskeat, keskeltä sen väriset niinkuin ne ovat nytten ja latvoista ihan valkoset. Saatte nähdä kuvia kun värjäys on valmis koska nyt minulla on vasta keskimmäinen väri värjätty valmiiksi. Meen ens viikol värjäämään loppuun.

Pitäkää hauksa päättäri ja ottakaa kaikki irti kesästä! Pusuja!

6 kommenttia: