""

lauantai 22. lokakuuta 2011

Horse Show 2011

Mä tein eilen jo yhen blogin mutt sitt se ei toiminu enkä päässy enää kirjautuu sisää nii tää on nytt se uus blogi. Eli kerron nyt siit mitä tein eile, eli olin horse showssa. Menin siihen aamunäytöksee mun äidin ja siskon kaa. Mutt enhän mä tietenkää niitten kaa siel hengaillu nii otin kans eva roosan mukaa :P linkkaan sen tonne alas nii voitte käydä lukee sen blogin. Siell oli tosi kivaa ja niinku aina en voinut tulla siellt ilman ett olin käyttäny kaikki mun rahat ;) Ostin siellt Luckylle eskadronin normi takasuojat, hv polo sportin fleece pintelit, kouluraipan jossa oli blingejä, beigen eskadronin satulahuovan ja tietenkin HEPPANAMEJA<3 Harmi ett mull ei ollu enempää rahaa ku olisin halunnu nii paljon muutki. Kun katoin 140 cm luokkaa tuli heti himo päästä tallille treenaa ett mäki joskus voisin olla nii hyvä :)) mutt meen vast perjantain seuraavan kerran tallille :( Mä hyppään viel vaa 100cm luokkii. Mull on ollu koht Lucky vuos. Oon kisannu eniten kenttää sekä harrastett et  tuttarii ja ollaa pärjätty ihan hyvin.

Kun pääsin kotii aloin heti tekee mun blogii siit tuli just kiva mutt sitt se lagis enkä päässy enää kirjautuu sisää mun tunnuksill. Otin kuvat mun päivän vaatteisst ja laitoin ne koneelle. Sitt menin nukkuu Zzzzzzz...

Tnää aamull tein heti uuden blogin eli tän. Tein tätä melkee kolme tuntii, mut nyt se on valmis! Nyt meen siivoo mun huoneen ja sitt chillailen vaa loppupäivän. Illemmall oon varmaa evan kaa<3

KYSELY:
lempiväri: pinkki&valkone
lempiruoka: kaikki salaatit on hyvii(oon vegetaristi )
lempi viikonpäivä: la, sillo voi chillaa koko päivän
onnennumero: 7
paras tv-sarja: gossip girl, sinkkuelämää & täykkärit
lempi bilebiisi: LMFAO sexy and i know it
http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE&ob=av2e
ihanin biisi: ADELE someone like you
http://www.youtube.com/watch?v=NAc83CF8Ejk&ob=av2n
biisi jost tulee hyvä fiilis: THE WANTED glad you came
 http://www.youtube.com/watch?v=2ggzxInyzVE&ob=av2e

EVA ROOSAN BLOGI: http://e-rjabisquit.blogspot.com/

PÄIVÄN VAATTEET:



  mä ja bambi<3

x love is in the air x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti