""

keskiviikko 26. lokakuuta 2011

oo-oh, sometimes I get a good feeling, yeah


Noniin nyt mulla on taas paljon kerrottavaa mut yritän kertoo sen lyhysest ja ytimeikkäästi ;))

1. Sain just tietää mille konfirmaatio leirille pääsin. Ja pääsin sille mille mä halusin eli skriba ykköselle. jess!! Ja sinne tulee kans kivoi ihmisii

2. En saanu lopettaa 10 min ennen ku meidän köksän tunti ois oikeesti loppunu. Meidän ope on vähän outo. Ja kiitos sen, mun suunitelmat meni ihan pieleen.

3. Luulin et mul ei ois mitään tänään ja sitt aattelin et voin olla evan kaa, mut sit mul oliki ratsastusst...

4. Kaaduin mutalätäkköön ja mun housut kastu ja meni ihan mustaks ;) hups...

5. Mä stressasin koko päivän ku meil on nii paljon kaikkii kokeit ja kuulusteluit

                                                                     Vähän kuvia:






sekuntti ennen ku kaaduin siihe muta lätäkköö ;)






ÖITÄ KAIKILLE

x love is in the air x

2 kommenttia: