""

tiistai 15. marraskuuta 2011

Ciao Caffe

DAGBOK:
Nojaa, hejjssan på er. För det första, USCH vad det har blivit kallt!! Jag fryste igel när jag komm till skolan idag morse, och kan int tro att jag hade top på mig igår och hade int ens kallt (?) Idag hade vi matta prov! Det gick väl helt okejj men vet nu int rikit...Senare på dagen tvingade man oss och se på nå teater utvisning som var urtråkig! Vi måste sitta i skolas jumppasal i sekert en timme och så hade nån idiot lämnat två yttre dörrar upp så det drog helt massor, d.v.s alla hade iskallt! Efter skolan gick jag till CIAO CAFFE med sofie. Vi hade super kuul. Vi åt glass, pirtelö, pratade och shoppade. Sofie köpte en super söt huppare och jag en ring från H&M. Synd att hon måste gå på träningar som började fem, så vi hann int va så länge. Men roligt var det! Nu är det väl dags att rita en skog...!? Jaa vi fick alltså bige läxa, int sku ja rita skogar helt frivilligt ;)

DAGENS KLÄDER/PÄIVÄN VAATTEET




ANDRA BILDER




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti