""

torstai 10. marraskuuta 2011

cold winter days

DAGBOK:

Frozy, cozy, cold and dark... Jaa nu har vintern sen officiellt kommit. På morgonen när jag vaknade var det som om allt förändrats till ett winter wonderland på en natt. Marken var full med frost och det var minus grader.  Idag var det en perfekt dag att klä sig i varm ylletröja och mysig tjock halsduk. Alltså jag bara älskar alla varma och mjuka vinterkläder som man linda sig in i!! Och för en gångs skull hann jag också krulla mitt hår till skolan. Jag fick skippa två första timmarna eftersom vi hade jumppa och jag var sjuk igår. Dagen har varit så bra idag och jag har varit så glad och positiv:) Efter skolan gick jag hem. Det första jag gjorde var att jag åt säkert 10 rostbröd med nutella för att vi för en gångs skull hade det. Och nu är det dags at gå till.... ja ni vet nog vart (stallet!) Njut av kylan och mysa hemma, de brukar jag göra då det börjar bli kallt.

DAGENS KLÄDER/PÄIVÄN VAATTEET:



x love is in the air x

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti