""

tiistai 22. marraskuuta 2011

dagens 22.11.11



DAGENS:
Hellouu! Dehä kan låta lite konstigt men, jag vaknade just... Somnade nämligen för 2 timmar sen och har sovit som en stock! I skolan hade vi par dans. Det var helt roligt men mitt finger blev helt jävligt sjukt när man måste hela tiden hålla nån i handen. Nu äter jag ville vallaton glass och snart måste man välja morgondagens kläder. Ja och jag bara måste säga enuu att jag har blivit helt galen i leder skor, boots niitar och annat lite mer ''i ghot stil''. Vill själv ha helt massor leder boots men hittar ingenstans!! Om nåt hittar såna så pliis säg ti mj om de fören jag spricker :P Nu borde jag välk göra på modda projektet, men njaa... få se om jag orkar. Puss o kram Linda!



 VILL SÅ HA SÅNHÄNA! men de säljs inte mera i dinsko...

Ska så köpa dihär! från nelly.com

x love is in the air x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti