""

tiistai 8. marraskuuta 2011

looking for a warm witer sweater

Taio cruz ft flo rida Hung over

Jepps, nu har jag lätat efter en varm lång ''neuletakki'' och äntligen hittat en! Här är några bilder på neuleen jag provade/Olen etsinyt lämmintä neuletakkia jo pitkään ja tänään sitten löyti se oikea. Tässä pari kuvaa neuleisa joita sovitin:
Jag köpte mittersta neuleen för att jag tyckte den hade fin färg. Här så är färgen lite annorlunda p.g.a kameran o ljuset/Ostin keskimmäisen neuleen koska se oli hienoimman värinen. Tässä väri näyttää vähän hassulta koska kamera ja valaistus oli surkee.

Köpte också ett halsband, en halsduk och örhängen/Ostin myös kaulakorun, kaulaliinan ja korvakorusetin:




Alla saker jag köpt idag är från H&M/Kaikki tuotteet jotka ostin tänään on H&M

DAGBOK:

Nojaa jag har ändrat designen och gjort bloggen lite mer fashion inriktat. Jag kommer fortfarande och skriva dagbok men lite kortare än förr. Så hoppas ni gillar den här stilen mera! Kommentera gärna.

I skolan gick det helt normalt. På gymnastik timmen fick vi veta att vi skulle springa pip-test! Jag blev helt stressad och började darra (vet int värfför). Det gick endå helt medel måttligt. Efter skolan gick jag till itis och gick igenom butiker. Från stockman hittade jag en fin neule men hade inte råd. Från H&M hittade jag massor av fina neuleen och den slutliga köpte jag därifrån. Efter shoppningen kom jag hem och började pynta på min blogg. Jag blev helt fast i det och kunde inte göra mitt modersmåls projekt fören jag skrivit & pyntat bloggen klar. Snart måst jag gå och såva och har inte ens börjat på projektet. Huhhu, det här blir int bra... men nu är den här dagens inlägg äntligen färdig! Så kom ihåg att gå och såva i tid  så ni inte försåver er ;) (som jag troligtvis gör)

x love is in the air x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti