""

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Life as I know it


Oikein hyvää iltaa!! Mulla on ollut mahtava päivä joten ajattelin kirjoittaa vähän päiväkirjaa tänään. Ensin mun piti mennä kirkkoon  hoitaa vähän ripari juttuja jonka jälkeen me (yasha, maisa, soffa & vivu) mentiin syömään Fazerin kahvilaan. Siellä me nähtiin Marko Innosta kahvittelemassa! Sen jälkeen me mentiin vivun kanssa etsimään mulle bootseja. Käytiin melkein kaikki kenkäkaupat läpi kaupungissa, mutta ei silti löydetty niitä oikeita... Tapasin toven vielä myöhemmin illalla ja me mentiin itäkeskukseen kiertelemään vielä lisää kenkäkauppoja. Käytiin myös glitterissä ostamassa mulle ihana ristikoru josta puhuin viime postauksessa. Mulla  oli ihana päivä, kiitos kaikille! Ja huomenna taas kouluun... why??





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti