""

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Olen lukenut monia eri blogeja ja tehnyt samalla ihania löytöjä! Olen esimerkiksi jo pitkään halunnut Louis Vuittonin Speedy 35 mallia, mutta eihän tällaisen teini tytön lompakolla semmoista saa. Burberrynn kaulahuivikin on ollut jo pitkään mielessä. Sitä kun voisi käyttää sekä arki että juhla tilaisuuksissa. Mutta sellaistakaan ei ole kyllä ihan heti tulossa... Toisinaan TRESemmé:n heat protect suihepullo on kyllä seuraavana ostoslistalla. En ole nimittäin käyttänyt lämpösuojaa vuoteen edellisen loputtua... Marc by Marc Jacobsin korvakorut ovat aivan ihanat ja olen halunnut niitä ties kuin kauan! Ken tietää jospa semmoiset sattuisivat ostoskoriin Floridassa. Niitti ja nahka rannekorut ovat suosikkejani. Olen jo pitkään etsinyt sellaisia mutta sitten olen aina törmännyt johonkin villapaitaan joka maksaa sen verran ettei koruihin jäänytkään rahaa. Nyt aion kyllä ryhdistäytyä ja ostaa semmoiset! (heti kun rahaa löytyisi...)


x love is in the air x 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti