""

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

See you soon america!

Istun juuri orlandon lentokentällä ja lento lähtee seitsemältä illalla amerikan aikaan. Ollaan syöty subwayssa, nautittu starbucksin smootiesta ja kahvista. Ehdittiin käydä shoppailemassa tuliaisia florida mallista aijjemmin päivällä. Ostin samalla aivan super ihanat vaaleanpunaiset shortsit joista laitan kuvan kun palaan suomeen. Ostin myös mustan nahkalaukun niiteillä ja kultaisen niitti kaulakorun. Vivulla on aika haikeet fiilikset kun se ei tiedä milloin pääsisi uudestaan amerikkaan, mutta on ainakin nauttinut 100% kuluneesta viikosta! Mä tiedän kuitenkin jo nyt että mä tuun takas tänne viimeistään kahden vuoden päästä, eli 16-vuotiaana. Koska silloin mulla on paremmat mahikset saada soppari jonkun mallitoimiston kanssa kun saan matkustaa yksin. Mutta olen mahdollisesti myös menossa marraskuussa Las Vegasiin iskän kanssa työmatkalle (siis iskän työmatkalle, ei mun). Mutta kohta olen jo taas Suomessa ja näen kaikki kaverit!! En malta odottaa, on ollut niin ikävä! Nähään suomessa:)

4 kommenttia:

  1. Onpas kivoja kuvia, iskee kyllä ihan hirvittävä matkakuume kun katselee näitä kuvia! Onneksi pian pääsee itsekin reissuun :) Olet todella kaunis <3

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihan superkiva toi niittilaukku!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö olekin! vihdoinkin löysin semmosen laukun josta oikeesti pidän! :)

      Poista