""

keskiviikko 8. tammikuuta 2014

redrubrikred10red7red11red9red14
PUT ON THOSE RED SHADES.

Tässä toiseksi viimeinen asupostaus Dubaista. Päälläni on sama valkoinen bleiseri josta olin julkaissut aiemminkin kuvia blogissani. Lasit olivat halpa heräteostos Cotton On liikkeestä ja olen hyvin tyytyväinen niihin! Kuvat ovat otettu dubai Outlet Mallin edessä jossa kävimme mun iskän kanssa. Itse en löytänyt sieltä mitään vaikka se oli iso ostoskeskus, mutta siellä ei oikein oollut mun tyylisiä vaatteita. Joten sinnne asti ei kannata ajaa ellei ole kiinnostunut urheilukaupoista, elektroniikasta, kodin sisustuksesta tai vähemmän tunnetuista vaateketjuista.

Nyt kun koulu on taas alkanut ja olen ollut jo melkein kaksi viikkoa suomessa, alkaa arki jo tuntumaan raskaalta. Vaikka kuinka yrittää keksiä kaikkea kivaa tekemistä kavereiden kanssa niin silti aina kun tulee kotiin iskee masennus. En voi ymmärtää miten olen selvinnyt aiemmista talvista, tämä pipeys tekee hulluksi. Olen tällä viikolla käynyt kokeilemassa Itäkeskuksen Satsia sillä mulla on paljon kavereita jotka käy siellä. Itse olen käynyt Herttoniemessä ja tykkään siitä kyllä tosi paljon. Hankin nyt varmaan myös Itäkeskukseen kortin. Olen enimmäkseen tällä viikolla ollut kotona sillä täällä on ollut paljon tehtävää kuten... katsoa netistä etukäteen Under The Domea hahah :D Olen jäänyt täysin koukkuun siihen ja olen nyt jo seitsemännessä jaksossa. Olen myös käynyt ulkona syömässä kavereiden kanssa, tänään viimeksi olin syömässä sushia Hanko Sushissa. Tällä viikolla mulle tuli myös tilaisuus tehä jotain mun elämälle jota en takuulla katuisi. Tämä on mun ja mun kaverin päähänpistos joka voi hyvinkin toteuta. En malta odottaa!! Mutta vanhemmat pitäisi vain ensin saada suostuteltua... Jos tämä todellakin onnistuu niin tämä vuosi tulee varmaan olemaan samalla upea, unohtumaton ja raskas. Olen ottamassa aika ison askeleen elämässäni itsenäisyyteen, ja se ei varmasti tule olemaan helppoa mutta otan sen riskin. Ilmottelen lisää asiasta kun tiedän enemmän.

15 kommenttia:

  1. Mistä noi superihanat aurinkolasit on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei äly hoi! XDDD lukee kaksi kertaa tässä postauksessa!? Herätys..

      Poista
    2. hahaha :D cotton on liikkeestä

      Poista
  2. Miks tästä päähän pistosta tulee ekana mieleen, että suunnittelette kimppakämppää? :D ihania kuvia!

    VastaaPoista
  3. UNDER THE DOME ON NIIIN HYVÄ!! jesss en oo ainoo joka kattoo sitä! :) haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah niin on!! tosi ärsyttävää kun vain eka tuottari on katottavissa netissä....

      Poista
  4. Hei, ihana blogi! Miten "värjäät" kulmakarvasi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käytän isa doran kulmakynää, näkyy paremmin meikkivideossa jonka julkaisen pian:)

      Poista
  5. mistä katsot under the domea

    VastaaPoista