""

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

SHOOTING

KUVAUS4kuvaus3         Untitled

Tänään kävin aamulla toimistolla kuvauksissa kun venäläinen kuvaaja Maria Orlova oli suomessa käymässä. Sain maanantaina viestin toimistolta että uusi kuvaaja olisi tulossa suomeen ja olis kiinnostunu kuvaamaan paria mallia toimistoltamme. En tiedä jos hän kuvasi muita kun mua ja Anniinaa (Anniina on kuvissa ylempänä postauksessa) sillä lähdin aika pian oman kuvaukseni jälkeen. Joka tapauksessa oli todella kivaa päästä kameran eteen pikästä aikaa! Jotenkin nyt mun tauon jälkeen itseluottamus on mennyt taas nollaan mallinhommien kannalta,  joten alussa varsinkin huomasin itsestäni ihan uusia puolia mitä en ole ennen huomannut. Ajattelin kokoajan ''en mä enään osaa tätä'', ''oon lihonnut niin paljon, ei tää voi näyttää hyvältä kamerassa''... Hetken päästä kuitenkin nämä ajatukset lähtivät ja olin taas elementissäni. Tajusin että olin samoissa mitoissa kun alotin mallinhommat ja onnistuin silti kuvissa. Kyllä tää tästä kun alan tekee töitä enemmän, nyt kun ei enään pelota ottaa niitä vastaan. Toivon lopputuloksen olevan hyvä, mutta eiköhän, sillä kuvaaja oli ainakin super hyvä! Olin jo aiemmin ihaillut hänen kuviaan hänen sivuiltaan. Jos haluatte tsekata hänen portfoliota linkki löytyy postauksen lopusta!

Kuvausten jälkeen menin Picnic syömään lounasta jonka jälkeen jatkoin vielä kouluun vikalle tunnille. Nyt olen ehtinyt kotiin hetkeksi hengähtämään mutta lähdenkin justiinsa pitkästä aikaa ratsastamaan meidän ''varsaa'' toiselle tallille. Ratsastin sillä viimeks melkein kaks kuukautta sitten joten on kiva nähdä sitäkin pitkästä aikaa.

Marian kuvia täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti