""

lauantai 15. lokakuuta 2016

LIFE THROUGH MY IPHONE

Untitled
Untitled
Untitled
HEI!
Tässä on vähän kuvia viime viikolta. Huomaan että mulla on vaikeuksia pitää sekä blogia (kuvien muodossa) sekä youtubea päivitettynä tasavertaisesti tällä hetkellä, joten ajattelin sujauttaa tähän väliin vähän kuvia joita olen räpsinyt puhelimella. Mä olen selkeesti enemmän kiinnostunut videoiden tekemisestä sekä muiden kuvaamisesta tällä hetkellä. Sen takia niitä videoita ilmestyy nyt vähän enemmän verrattuna normi postauksiin. Mutta mä myös luulen että niitä on kivempi katsoa kun pelkkiä kuvia(?). Joka tapauksessa niin tulen tekemään videoita ja kuvapostauksia nyt vähän vaihtelevasti fiiliksen mukaan. Mun pitää ens viikolla ainakin julkasta kaksi videota vielä. Yksi Blue Lagoonin tapahtumasta johon osallistun huomenna, ja yks video joka on heppavlogi jonka kuvasin jo tänään. Sitten tulen tekemään normi asupostauksen ensi viikon torstaina yhteistyssä Nicole Viennan kanssa jotka lähettivät minulle tuon upean marmori kellon joka näkyy viimeisessä kuvassa <3 
Tykkäättekö te enemmän video vai kuvapostauksista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti