""

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Linkitä blogi arvonnan voittajat!

Tässä viisi blogia jotka arvoin voittajiksi linkitä blogisi arvonnassa. Käykää katsomassa heidän bloginsa! Bloggarit vastasivat allaoleviin kysymyksiin jotta saisitte tietää vähän enemmän heistä. En siis valinnut blogeja lukijamäärän, blogitaustan tai oman mieleni mukaan vaan arvoin ne vetämällä lappuja.
 
1. Kuka olet? 
2. Milloin ja miksi alotit bloggaamisen?
3. Millainen blogisi on/mistä kerrot siinä?
 
 

Veronica written in the stars:

1. Oon kohta 16 vuotias Veronika pääkaupunkiseudulta. Käyn lukiota Munkkiniemessä ja vapaa-ajalla vietän aikaa kavereiden kanssa tai käyn salilla!

2. Bloggaamisen alotin pari vuotta sitten. Blogit ja bloggaaminen on aina kiinnostanu mua ja siks itekki halusin kokeilla ja oli muuten paras päätös ikinä! Tykkään tästä nimittäin ihan hullun paljon!

3. Elikkä mun blogi Veronika Written In The Stars on vaatepainotteinen, jossa kerron ja esittelen mun tyyliä! Oon aina rakastanu vaatteita ja musta on ihanaa jakaa asioita niihin liittyen mun ihanien lukijoiden kanssa!
 
1. Oon 14-vuotias tyttö nimeltään Linda, Turun suunnalta. Harrastan taitoluistelua, valokuvusta sekä lenkkeilyä. Luonteeltani oon ilone, ahkera, reipas ja nauran paljon.
2. Lokakuussa tulee täyteen se että oon kirjottanut vuoden blogia. Luin yhen mun kaverin blogia, ja sitte muaki alko kiinnostaa enemmän valokuvaus ja kirjottelu. Aloin päässäni suunnitella mitä kirjottaisin, ja sitte oli pakko itekki perustaa blogi.
3. Mun blogissani kerron päässä pyörivistä asioista ja elämästäni johon kuuluu ihania hetkiä perheen ja ystävien kanssa, harrastukset, shoppailu, hyvää ruokaa ja lisää ihania hetkiä ystävien kanssa. Saatan myös pyöräyttää erillaisia aihepostauksia. Lisään kuvia päivistäni ja asukokonaisuuksistani

make me smile

make me smile:

1. Olen 14 vuotias tyttö salosta, nimeni on Daria. Olen luonteeltaan aika iloinen ja yritän ajatella asiat positiivisesti. Harrastan taitoluistelua ja tykkään myös valokuvailla paljon!
2. Aloitin bloggaamisen varmaan siksi koska ite tykkäsin lukea kavereitten blogeja ja halusin jakaa asioita ja kuvia ihmisten kanssa.
3. Blogini on lifestyle-blogi, kerron siis elämästäni, kavereista ja kaikesta mitä tapahtuu, lisään melkeen aina kuvia ja postaan muutaman kerran viikossa yleensä. Pyrin kertomaan asiat omalla tavalla ja saada blogista enemmän omanlaisen :)


Näitä blogien kirjoittajia en ehtinyt haastatella mutta arvoin 2 lisää jotta saisin postauksen valmiiksi:
Saurus and the Dinosaur World

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti