""

perjantai 30. marraskuuta 2012

New Boots!

boots1boots2boots5boots7Dia1

Wohoo! Vitsi olen iloinen että päädyin ostamaan nämä vaaleanruskeat bootsit. Olin monta kertaa nähnyt nämä näyteikkunassa kävellessäni Misu liikkeen ohi itäkeskuksessa, ja aina ajatellut että vitsi mä haluun noi. En kuitenkaan suostunut kokeilemaan niitä jalkaan koska tiesin etten pystyisi kävelemään ulos liikkeestä ilman että ostaisin ne. Yritän nimittäin taas säästellä hieman rahaa meidän Dubain matkaa varten ja minulla on jo bootseja, enkä välttämättä tarvitsisi uusia. Mutta minullahan ei ole vaaleanruskeita bootseja vaan mustia, joten toissapäivänä päätin kuitenkin kokeilla niitä varmuuden vuoksi jos ne osoittautuisikin olemaan unelmien kengkät. Ja olihan ne... aivan täydelliset jalassa, lämpimät ja super hienot! Hintaa näillä oli 79.90e joten ei mikään paha kengiksi mutta minun lompakolle kyllä. Mietin pitkään että ostanko vai enkö koska ajattelin että nämä ei ehkä olisi niin hyvät talvikengiksi vaikka pitävätkin vettä jne, mutta sopisivat paremmin kevääksin. Eikä ne oiken sovi nykyiseen talvitakkiinikaan, mutta eilen päätin sitten lopultakin kuitenkin ostaa ne koska minua olisi niin kaduttanut jälkeenpäin jos en olisikaan ostanut. Nyt olen taas 80e köyhempi mutta tein yhden parhaista kenkäostoksistani pitkään aikaan!
      Näissä on pieni vuori sisällä joten ovat lämpimät, hylkivät vettä ja ovat tarpeeksi korkeat ettei lumi pääse sisälle. Toimivat loistavasti tänään kun kokeilin niitä ensimmäistä kertaa, en palellut varpaista yhtään enkä liukastellutkaan. Kyllä nämä taitaakin olla ihan hyvät talvikengät, vaikka aion hieman säästellä niitä vielä koska haluan niitten kestävän pitkään kun ovat niin hienot, hahha. Bootseja löytyy myös mustana ja punertavanruskeana jos joku kiinnostui ostamaan samanlaiset. Kauppa oli siis Misu(Itäkeskus) ja hinta 79.90e.
Mitä pidätte?

13 kommenttia:

  1. Täydelliset, oli varmasti hintansa väärti :p

    VastaaPoista
  2. oujeij ostit ne :) Ja hyvin sopii sen talvitakinki kaa! kävin kyttää et millanen se on hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa joo, ja nii ei ne ollu nii pahat sen kaa:D

      Poista
  3. täydelliset muuten, mutta toi varsi on ehkä vähän liian levee mun makuun:D äw sulla on huippu blogi just tällaiset muunlaisten kui "mun päivä"-postausten takia♥x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oj tosi ihana kuulla! Pyrinkin siihen että blogini ei luokittuisi massablogiksi ja siksi yritän enemmänkin inspiroida lukijoitani kaikissa kategorioissa sen sijaan että kertoisin että olin koulussa, söin ja menin kotiin xD ihanaa kuulla että olen edes jotenkin onnistunut tavoitteessani:) ja siinä olen kyllä samaa mieltä että bootsien varret ovat ehkä vähän liian leveät mutta toisaalta ne ei näytä tyhmiltä jalassa:) laitan huomenna asukuvia missä minulla on bootsit jalassa niin näet;)

      Poista
  4. vitsi mä tykkään sun blogista ja onnee noihin malli juttuihin oon ollu parissa malli jutuissa joissain pikku paikoissa mutta en virallisesti haluaisin aloittaa mallin uran mut mun pitäs saada selvää et millä mitoilla sinne pääsee, pitääks sun viel laihduttaa vai sanoko ne että sä oot hyvä tollen? oon vähän laiska enkä jaksa mennä paikan päälle kysymään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) En muista kaikkia mittoja nyt ulkoa mutta lantio (takamuksen levein kohta) on suositeltavaa olla 90 ja alle riippuu tietty siitä kuinka pitkä on, pidemmällä hieman isompi. Itselläni on 94cm ja minulla olisi varaa laihtua. Vyötärö (kapein paikka) pitäisi olla 60 tai sen alle (muistaakseni) riippuu taas pituudesta. Itselläni 64, eli taas varaa laihtua... Rintojen mittaa en muista mutta se ei ole niin tarkkaa, ei kuitenkaan saisi olla mitenkään tosi rinnakas, jos näin voi sanoa. Itse teen parhaani jotta saisin hieman kiloja pois vaikka en varsinaisesti ole dieetillä. Mutta syön säännöllisesti, liikun ja olen jättänyt kaikki herkut ja muut epäterveelliset ruoat pois. Mutta herkuttelen silti välillä. Sillä pitäisi päästä jo pitkälle.

      Poista