""

tiistai 29. lokakuuta 2013

tallinotsikkotallin27tallin4tallin6tallin19tallin1tallin5tallin24tallin3tallin14tallin7tallin26tallin8tallin21tallin20tallin15newhairtallin29tallin23tallin13tallin25
housut, laukku ja huivi H&M/ bootsit Zara/ hattu Cubus/ kello MK/

Hei vaan kaikille ihanille lukijoilleni! Aika menee kyllä niiiin nopeasti! Nyt mun tallinnan reissust on jo yli viikko ja sain nyt vasta kuvat muokattua ja postauksen kirjoitettua... Mutta joka tapauksessa tässä siis kuvia tallinnan risteilyltä jonka tein iskän kanssa syyslomalla. En shoppaillut niin paljoa koska hinnat olivat samaa luokkaa kuin suomessa eikä vaatekaupoissa tunnu löytyvän oikein mitään järkevää enään. Ostin kummiskon tuon huivin, nahkatakin, farkut, yhden neuleen ja koruja. En löytänyt boyfriend farkkuja jotka olisivat istuneet päälläni, se harmitti tosi plajon.

Kävin lauantaina värjäämässä ja leikkaamassa mun hiukset. Mä rakastan tätä leikausta mut mun hiustenväri oli aika oranssihtava ekoina päivinä. Nyt väri on haalistunut ja se on kylmän ruskea juuri niinkuin halusinkin. Mitä pidätte? Sopiiko mulle brunet? Mä värjäsin kans mun ripset siellä kampaajalla ja olin aika pettynyt tuloksiin. Niinkuin joku oli kommentoinut edelliseen postaukseeni niin ero ei välttämättä ole niin suuri ja ripsaria joutuu kumminkin käyttämään koska ripset eivät ole yhtään tuuheemmat. En itse huomaa melkein yhtään eroa joten en aio kyllä värjää mun ripsiä enään.

Me kierreltiin pääosin kauppoja joka päivä vanhassa kaupungissa ja eri ostareissa. Illalla käytiin hotellimme spassa ja kylpylässä rentoutumassa ennen illallista. Syötiin hyviä ruokia eri ravintoloissa joka ilta jonka jälkeen menin hotelliin katsomaan leffoja läppäriltä samalla kun nautin iltateetä. Koko loma oli kyllä todella onnistunut ja oli ihanaa päästä kerrankin rentoutumaan kunnoolla!

Nyt on sitten enään noin 3 päivää ruotsinristeilyyni! Lähden risteilylle mun parhaan kaverin ja perheen kanssa. Toivon että löytäisin sieltä vähän enemmän shoppailtavaa ;)

Öitä rakkaat<3

4 kommenttia:

  1. Aivan iiiiihania kuvia teidän reissusta! :)

    VastaaPoista
  2. Tallinna on niin kotoisa ja kiva kaupunki :-) Teijän reissu näyttää ja kuulostaa tosi ihanalta!

    VastaaPoista
  3. Todella upeita kuvia :)

    VastaaPoista
  4. Nuo hiukset sopii sulle älyttömän hyvin! ihania kuvia ja huikee asu noissa vikoissa kuvissa :-)

    VastaaPoista