""

tiistai 10. tammikuuta 2012

Milla Vanilla...

Heissan på er! Det här har varit en av dom intresantaste och roligaste dagarna på länge. Vi hade en helt normal skol dag som fick ett pärfekt slut med två timmar gymnastik där vi lärde oss och danssa afro dans! Det var en helt intressant upplävelse...

Efter skolan gick jag och Maisa till Va piano och äta. Vi åt båda pasta med olika såser. Det var godomligt gott och vi hadde super roligt. När vi hadde äti gick vi ännu ner till cafeé sidan och köpte Milla Vanilla. Det var varm mjölk med lite grädde och man fick också en vitchoklad bit på en pinne som man sku dippa i mjölken och låta det smälta dit. Det var så skönt att sitta i två timmar och prata om allt mällan himmel och jord och väta att man int hadde brottom nånstans. Efter det gick vi till stockan och kiertelee lite och sen till sokos emotion och köpa till mig en aurinkopuuteri och valokynä. Jag köpte också från glitter ett par fjäder örhängen<3 Tack Maisa för en super bra dag! :)


















2 kommenttia:

  1. du går seriöst varje dag på cafee! hur har du råd...

    VastaaPoista
  2. Jag tänker inte kommentera nåt om mina ''päng saker''. De hörs inte till min blogg.

    VastaaPoista