""

tiistai 10. tammikuuta 2012

Passport and icecream

Maanantai 9.1.2012

Voi että nää passi hommat on hankalii. Mun piti tilata uus passi isän kanssa mut ku sinne oli tunnin jono nii se anto mun mennä Toven ja Gabin kanssa syömään odotusajaks. Me mentiin itiksen Spice Iceen ostaa jätskit. Mulla oli hirvee nälkä joten päädyin ostamaan vähän isohkon jäätelö annoksen. Otin nimittäin Banana Splitin... Gabin pitikin heti lähtee kun oli syönyt jätskinsä nii mä ja Tove jäätiin vielä hetkeks puhumaan. Kun oltiin valmiita mentiin tilaamaan passit. Sen jälkeen isä antoi vähän ruokarahaa ja käski mennä syömään jotain kunnon ruokaa joten... päädyttiin mäkkäriin. Mulla oli vielä noin tunti aikaa ennenkuin piti lähteä ratsastukseen, niin me päätettiin mennä Tovelle. Me ei ehditty olla siellä kovin kauan ennenkuin äiti soitti ja käski tulee kotiin... että semmonen päivä tälä kertaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti