""

perjantai 8. kesäkuuta 2012

8.6.2012

Hei!
Mä kirjotan nyt tätä postausta mun iphonella joten jos tässä postauksessa on kirjoitusvirheitä enemmän kuin yleensä niin se johtuu siitä että en vieläkään osaa kirjoittaa niin hyvin tällä laitteella...

Nyt kun kesäloma on alkanut niin kaikki tuntuu niin vapaalta. Ei tarvitse katsoa kelloa, voi nukkua niin pitkään kun haluaa eikä tarvitse edes tietää mikä viikonpäivä on! Mutta vaikka kaikki vaikuttaa tosi hyvältä niin silti mä kaipaan jo nyt koulua! Tää voi kuulostaa tosi tyhmältä, mutta mä oon ihminen joka tykkää siitä että on tietty päiväjärjestys. Herätään aikasin, mennään kouluun, nähdään kaverit, koulu loppuu, mennään treneihin jne. Mä en todellakaan haluu kouluun sen takia että voisin istua koulunpenkillä ja saada kasapäin läksyjä kotiin, mutta nyt kun ei ole mitää pakkoa tehdä mitään niin päivät ovat tosi pitkiä ja yritän jatkuvasti keksiä jotain tekemistä, mutta löydän itseni aina koneen äärestä. Aamullakin kun herään niin kello on jo jotain 12 ja silloin kun yrittää tavoittaa jotain kaveria ja kysyä että voiko olla niin silloin kaikki on jo ehtinyt sopia jonkun toisen kanssa. Ja melkein kaikki mun kaverit on nyt jossain leireillä. On niin vaikea keksiä tekemistä. Onko teilläkin tullut sama fiilis? Onneks kohta pääsen ulkomaille niin siellä ei ainakaan lopu tekeminen! Ja sen jälkeen on kisoja, ripari, lastenhoitoa, mökkeilyä ja SYNTTÄRIT!
Kerron vielä lyhyesti mitä eilen puuhailen. Eli aamulla paistoin lettuja aamupalaks mulle ja iskälle. Mun äiti on vielä töissä ja sisko italiassa meidän serkkujen luona , joten saatiin paljon lettuja. Sitten löhöilin meidän takapihalla koko päivän kuunnellen musiikkia ja ottaen aurinkoa. Menin vielä hoitamaan lapsia puoli 7 aikoihin. Ja palasin kotiin klo12.
linda

6 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus, mut toivon ettei tästäkin blogistä tuu semmosta ku tosi moni blogi nykyään on, eli pelkästään huonolaatusia kännykkä kuvia.. :( idon'tlike.. Muttaa sun blogi on tosi tosi ihana, oot älyttömän kaunis, tsemppii jo näin etukäteen sinne jenkkeihin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tule lupaan!! Heti amerikan reissun jälkeen palaan takas järkkärin käyttöön. Nyrt vaan ei ole ollut aikaa olla koneella. (siks mulla on kans kestäny tää kommenttejen vastailu) Ja tosi tosi kiva että tykkäät mun blogista, tuo piristi kyllä päivääni :) Ja kiitti <3

      Poista
  2. jos oot noi kuvat ottanu iphonella ni vautsi!:) hienoja! ja joo mulla sama ongelma ajankäytön kanssa nyt kesällä.. mutta kyllä se tästä! tsemppiä amerikkaan ja hauskaa kesää :)!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo otin ne kyl:) Oon itsekin yllättynyt laadusta, mutta eivät ne kuitenkaan ole mitään verrattuna järkkäri laatuun. Tsempataan kyllä ja hauskaa kesää sullekin!! :)

      Poista
  3. mulla on ihan sama juttu tuon päiväjärjestyksen kanssa, pitää aina olla jtn tekeistä tai muuten tylsistyn kuoliaaksi!! :)

    VastaaPoista