""

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Huone remppausta!


Tässä olen koko illan ahkerasti purkanut mun parvisängyn, poistanut tapetteja, siivonnut, järjestellyt, raahannu vanhoja kamoja alakertaan ja paljon muuta. Tässä kiiressä olin jo ehtinyt unohtaa ette meillähän on koulukuvaus huomenna!! Apuaa, en ole ollenkaan ehtinyt kattoo mitään vaatteita huomiseks. Ja huomenna on myöskin paparazzin haastattelu! Huhhu mitenköhän sekin menee...

No mutta huoneen rempasta sen verran että nyt kun sänky on lähtenyt saan nukkua patjalla noin kuukauden. Äiti ei suostu ostaa mulle sänkyä ennenkuin se on ostanut mun siskolle yhden. Me rempataan huoneitamme samaan aikaan ja mun siskolle oli luvattu sänky ennen mua. Eikä sen sänkyä ole vielä edes laitettu myyntiin... Tuntuu et tää remppa tulee venyy jouluun asti! Hahha:D Onneksi saan kuitenkin maalata huoneeni jo tällä viikolla jos saan poistettua loputkin tapetista ja siirrettyä hyllyt. Tää on niin paljon isompi projekti kun luulin! Nyt olen sitten stressannut noita maaleja. En tiedä maalaisinko vain yhden seinän vai kaikki, ja maalaanko harmahtavaksi, beigeksi vai kermanvalkoiseksi? Tosi hankala päättää kun maali vaihtoehtoja on niin monta! Ajattelin mennä ostaa maalit alkuviikosta jos vain ehdin.

Yritin nyt sisustaa tätä täysin keskeneräistä huonetta vanhoilla kynttilöillä ja muulla pienellä. Kyllä mä kestän nukkua tässä huoneessa vaikka se näyttääkin ihan hirveeltä! Tapetit on puoliks revitty, lattia on täynnä laatikoita ja seinät täynnä kolhuja ja naarmuja sängystä. Yritän saada huoneeni mahdollisimman nopeesti valmiiks! En malta odottaa että näen valmiin huoneeni!

Valitsen nyt nopeesti vaatteet huomiseks ja syön jotain iltapalaksi. Huomenna on jännä päivä edessä joten kunnot kauneusunet tulee tarpeen! Öitä:)

6 kommenttia:

  1. mielestäni sopisi vaikka yksi seinä beigeksi ja muut kermanvalkoiseksi, tulisi tosi nätti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosi hyvä idea! Voisin tehdä niin!:) kiitos!

      Poista
  2. Mun huoneessa on myös yks seinä erivärinen (se on kyl värikäs) ja muut ihan valkosia ja tykkään siitä tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, taidan kans maalata vaan yhden seinän niin huoneesta tulee paljon selkeempi!:)

      Poista
  3. Tooosi kiva blogi! :--) tykkään sun tyylistäs hirmusesti!



    Kurkithan? (:

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista