""

sunnuntai 26. lokakuuta 2014

INDIEDAYS INSPIRATION DAY // OOTD



15625137162_0ee38b2d8a_bID12
Käväsin tänään tuolla Inspiration Day taapahtumassa ravintola Sipulissa. Ajattelin että olisi kiva käydä siellä taas koska viime kerta yllätti positiivisesti. Siellä oli hyvää ruokaa ja tosi kivat luennot sekä haastattelut. Tällä kertaa ehdittiin sinne vasta viimeiseksi tunniksi koska Emma jonka kanssa menin sinne pääsi töistä vasta niin myöhään. Porukka oli lähtenyt, ruuat oli loppu, samoin juomat paitsi jokunen viinilasillinen ja parit vesipullot. Ei ehditty yhdellekään luennolle eikä saatu edes goodiebagsia, joten sanoisin että reissusta ei jäänyt oikein mitään käteen haha :D saamme tosin syyttää itseämme myöhästymisestä mutta silti jäi vähän huono fiilis. Tapahtuman jälkeen käveltiin Johto kahvilaan syömään salaatit jonka jälkeen menin Itäkeskukseen tapaamaan Mirjamia joka on tullut suomeen nyt viideksi päiväksi. Hän asuu siis ruotsissa joten emme nää niin usein valitettavasti. Illalla mentiin tyttöporukalla meille viettämään leffailtaa snacksien kera. 

Mullahan kävi sitten sillain että unohdin muistikortin kotiin, joten kaikki kuvat ovat kuvattu Emman kameralla. 
15438293917_a2b22c943d_bID8ID915625135342_e0ff06c89f_b15437653149_66dc1d7d86_b15624283545_854b190aa0_b15437648359_8d8654f2d5_bid5id2ID7ID6
JACKET & BOOTS ZARA//BAG & WATCH MICHAEL KORS//RING BUCKLET//JEANS LEVI'S//SHIRT & NECKLACE CUBUS// SUNGLASSES H&M


Hei! Olette ehkä miettineet minne olen hävinnyt kun täällä blogin puolella on ollut aika hiljaista monen kuukauden ajan... No olen elossa vielä fyysisesti, sen voin ainakin sanoa, mutta psyykkisesti en ole niinkään varma. Aluksi en bloggannut ihan vaan siksi että mulla ei ollut mitään kirjoitettavaa, olin ihan hukassa oman tyylin kanssa (en pitänyt enään tyylistäni enkä jaksanut enään välittää, joten olen pukeutunut koko syksyn melkein vain juoksuhousuihin, uggeihin ja talvitakkiin), mun motivaatio salilla käymiseen oli nollassa, mallinhommat tuntuvat liian painostavilta, olin tosi heikon ja kipeen oloinen kokoajan jne. Mulla siis ei riittänyt energiaa kirjoittaa, eikä mulla ollut mitään kerrottavaa koska mun elämässä ei ole tapahtunut mitään koko tänä aikana. Olen ollut niin allapäin ja väsynyt että olen ottanut jokaisen koulupäivän selviytymis haasteena, ja koulun jälkeen sinnitellyt kotiin nukkumaan. En tiedä johtuuko tämä siitä että mulla on anemia vai siitä että olen saavuttanut sellasen pisteen elämässä jolloin olen luopunut kaikesta mikä on merkinny mulle jotain ja pitänyt mut aktiivisena, ja sen takia elämä tuntuu niin tylsältä ja tyhjältä? Tällä tarkoitan nyt siis sitä että olen lopettanut ratsastuksen, salilla käymisen, bloggaamisen ja mallinhommat ainakin hetkellisesti. Koska nyt olen elänyt jonkin aikaa näin, huomaan että en pysty olemaan ilman näitä kaikkia asioita. Mulla käy monta kertaa päivässä mielessä ''pitää kirjoittaa blogia'', mutta sitten muistan että ''no makaan kotona katsomassa sarjoja yökkärissä ja näytän sairaalta, ei tästä oo järkeä bloggata'' ja sitten pyyhin ajatuksen pois mielestä. Mutta huomaan että tarvitsen paikan mihin voin kirjottaa erilaisista asioista, sekä sellaisista jotka painavat mieltä että hauskoista ja positiivisista asioista joita tapahtuu elämässäni. Siksi päätin että ainakin ilmottaisin teille tauostani ja ottaisin vähän kuvi kun kerran laittauduin ja olin tuolla Inspiration Day tapahtumassa. Asukuvista huomaatte ehkä että tyylini on muuttunut aika radikaalisesti viime keväästä esim, mutta pidän paljon klassisesta ja sivistyneestä tyylistä sillä se on ajatonta just koska voi satsata laadukkaisiin vaatteisiin jotka pysyvät muodissa pitkään. Kuten esim uusi beige trenssi Zarasta, mun äidillä on saman tyylinen ja hän käytti sitä nuoruudessaan, ja edelleen beige trenssi on varma valinta työhaastatteluun tai vaikka isompaan tapahtumaan. Samoin Leviksen farkut ovat kestäneet 4 vuotta ja istuvat edelleen täydellisesti, toisin kuin Ginan 20e ''farkut''. Asupostaukseni tulevat siis jatkossa olemaan enemmän tämnän tyylisiä, simppeleitä mutta tyylikkäitä ja helppoja asukokonaisuuksia.

 En tiedä kuinka usein tulen postailemaan mutta kuten olen sanonut ennenkin niin en lopeta bloggaamista kokonaan varmaan koskaan, mutta kirjoitan ehkä vähän harvemmin välillä syystä tai toisesta. Ainakin tulen päivittelemään kuvia vanhojen mekostani jonka olen ostanut kuukausi sitten, ja tulevista ulkomaan matkoista, tapahtumista tai muista isommista uutisista. 

<3


5 kommenttia:

  1. Voi, kuulostaapa surulliselta. Kiva kuitenkin että jaksoit nyt vähän kirjoittaa ja toivottavasti löydät taas lisää mieluisia harrastuksia. Mallimaailma todella varmasti voi olla haastavaa ja vaatii paljon, joten hyvä että pidät taukoa jos siltä tuntuu.

    VastaaPoista
  2. Sieltä ei saanu kukaan goodiebagia :O oli kyl munkin mielest vähän pettymys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :( vaikka ne nyt ei ole tapahtuman pääpointti niin onhan se aina kiva saada ilmaistavaraa haha :D mäkin käytän vieläkin aktiivisesti esim sitä kynsilakkaa jonka sain keväällä, ja samoin värjäsin hiukset sillä highlight hiusvärillä.

      Poista
  3. upea ulkoasu ja kiva kun bloggaat taas!!

    VastaaPoista